Måndag

Ledig idag men trött efter gårdagen, förkylningen tar på krafterna och det gör även nattsudderiet.
Måndagen innehöll inte mycket, lite planering med katterna, måste komma fram till ett beslut vilket jag gjort så nu ska jag skrida till verket.
Körde in en vända till stan, A skulle på läkarbesök. Under tiden passade jag på att titta lite på kläder, de rear det mesta men inte dom gråa byxorna jag har dreglat på. Ja ja det är inte meningen att jag ska ha dom tror jag. Hittade dock ett par shorts på Esprit, känns faktiskt riktigt avigt att köpa dom nu men de var riktigt fina så de blir bra till solbräna ben i sommar :-D
En god fika på stans bästa fik fick det bli när vi var klara. Sen hem och ladda inför årets första karatepass, och det var "me like a lot" träning med mitch, sparkar och slag omvartannat.
Sen hem och plocka rent i gäst rummet så jag kan gå och lägga mig tidigt.
 Vädret överraskade med lite ymningt snöfall på vägen hem ifrån träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0